Nacházíte se:

Obchodní podmínky

pro prodej zboží prostřednictvím on-line internetového obchodu  umístěného na internetové adrese www.krabickynasperky.cz

 

jehož provozovatelem je
Jan Kos  BOX s.r.o.
fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona nezapsaná v obchodním rejstříku
se sídlem Pivovarská 84/1, Beroun Centrum, 26601 Beroun
IČ: 07509171
DIČ: CZ07509171

1. Úvodní ustanovení

1.1. Tyto obchodní podmínky pro velkoobchod (dále jen „obchodní podmínky“) provozovatele Jan Kos BOX s.r.o., se sídlem Jan Kos BOX s.r.o., IČ 07509171, se sídlem Pivovarská 84/1 Beroun Centrum, 266 01 Beroun, IČ: 07509171, DIČ: CZ07509171 (dále jen „prodávající“) upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „občanský zákoník“) vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy (dále jen „kupní smlouva“) uzavírané mezi prodávajícím a podnikatelem či právnickou osobou jako kupujícím (oba dále společně též jen jako „smluvní strany“) prostřednictvím internetového obchodu prodávajícího. Internetový obchod je prodávajícím provozován na webové stránce umístněné na internetové adrese www.krabickynasperky.cz (dále jen „webová stránka“), a to prostřednictvím rozhraní webové stránky (dále jen „webové rozhraní obchodu“).

1.2. Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí smlouvy. Ustanovení odchylná od obchodních podmínek je možné sjednat ve smlouvě. Odchylná ujednání ve smlouvě mají přednost před ustanovením obchodních podmínek. Znění obchodních podmínek může prodávající měnit či doplňovat. Práva a povinnosti smluvních stran se řídí vždy tím zněním obchodních podmínek, za jehož účinnosti vznikly. Práva a povinnosti smluvních stran se dále řídí Reklamačním řádem, a podmínkami a pokyny uvedenými na webovém rozhraní zejména při uzavírání smlouvy. V otázkách zde neupravených se vztahy smluvních stran řídí právními předpisy, zejména občanským zákoníkem.

1.3. Smlouva a obchodní podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Smlouvu lze uzavřít v českém jazyce, ledaže se smluvní strany výslovně dohodnou na jiném jazyce.

1.4. Tyto obchodní podmínky se vztahují na kupující, kteří jsou podnikateli, a na právnické osoby. Na smlouvy uzavírané se spotřebitelem se neuplatní tyto obchodní podmínky, ale Obchodní podmínky pro maloobchod. V otázkách neupravených těmito obchodními podmínkami pro velkoobchod se vztahy řídí obdobně dle podmínek upravených ve Obchodních podmínkách pro maloobchod, vyjma ustanovení na ochranu spotřebitele.

1.5. Zasláním objednávky kupující stvrzuje, že se s těmito obchodními podmínkami i s Obchodními podmínkami pro maloobchod seznámil.

2. Objednávka a uzavření smlouvy

2.1. Na webovém rozhraní je uveden seznam zboží včetně popisu hlavních vlastností jednotlivých položek. Prezentace zboží uvedená na webovém rozhraní je informativního charakteru a nejedná se o návrh prodávajícího na uzavření smlouvy ve smyslu ustanovení § 1732 odst. 2 občanského zákoníku. Pro uzavření smlouvy je nutné, aby kupující odeslal objednávku a aby došlo k přijetí této objednávky prodávajícím.

2.2. Kupující provádí objednávku prostřednictvím webového rozhraní (vyplněním formuláře), případně i telefonicky, e-mailem, faxem nebo jiným způsobem, který podle aktuálních informací uvedených na webovém rozhraní prodávající umožňuje. Objednávka musí vždy obsahovat přesný název objednaného zboží (případně číselné označení zboží), počet kusů zboží, zvolený způsob platby a dopravy a kontaktní údaje kupujícího (jméno a příjmení či název společnosti, identifikační číslo, adresu pro doručování, telefonní číslo, e-mailovou adresu). Kupující je dále povinen prokázat, že je podnikatelem, a to zasláním kopie živnostenského nebo jiného oprávnění či výpisu z obchodního rejstříku na kontaktní e-mail prodávajícího.

2.3. Prodávající není povinen obdrženou objednávku potvrdit. Nepotvrzená objednávka není pro prodávajícího závazná. Prodávající je oprávněn ověřit si objednávku v případě pochybností o pravosti a vážnosti objednávky. Neověřenou objednávku může prodávající odmítnout.

2.4. Smlouva je uzavřena okamžikem, kdy bylo kupujícímu doručeno přijetí závazné objednávky ze strany prodávajícího. Pokud by k přijetí nedošlo, je smlouva uzavřena okamžikem, kdy bude kupujícím uhrazena celá kupní cena.

2.5. V případě zrušení objednávky ze strany kupujícího má prodávající nárok na storno poplatek ve výši 50% z ceny zboží.

3. Dodací podmínky

3.1. Prodávající je povinen dodat zboží kupujícímu dohodnutým způsobem, řádně zabalené a vybavené potřebnými doklady. Potřebnými doklady jsou zejména návody k použití, certifikáty a další dokumenty nezbytné pro převzetí a užívání zboží. Není-li dohodnuto jinak, jsou doklady poskytovány v českém jazyce.

3.2. Na základě dohody smluvních stran může prodávající zajistit pro kupujícího přepravu zboží a pojištění zboží po dobu přepravy. Cenu dopravy i pojištění je povinen hradit kupující dle platného tarifu dopravce. Za dodání zboží kupujícímu se považuje předání zboží prvnímu dopravci. Dodáním zboží přechází na kupujícího nebezpečí škody na zboží.

3.3. Před převzetím zboží je kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalu zboží a případné závady neprodleně oznámit přepravci. O závadách bude sepsán protokol. Není-li sepsán protokol o závadách, ztrácí kupující nároky plynoucí z porušeného obalu zboží.

Při převzetí zboží od přepravce je kupující povinen bezprostředně při dodání překontrolovat spolu s dopravcem stav zásilky (počet balíků, neporušenost pásky, poškození krabice) podle přiloženého přepravního listu. Kupující je oprávněn odmítnout převzetí zásilky, která není ve shodě s kupní smlouvou tím, že zásilka je např. neúplná nebo poškozená. Pokud takto poškozenou zásilku kupující od přepravce převezme, je nezbytné poškození popsat v předávacím protokolu přepravce.

Neúplnou nebo poškozenou zásilku je nutno neprodleně oznámit e-mailem na adresu objednavky@krabickynasperky.cz, sepsat s dopravcem škodní protokol a tento bez zbytečného odkladu zaslat faxem, e-mailem, nebo poštou prodávajícímu. Dodatečná reklamace neúplnosti nebo vnějšího poškození zásilky dává prodávajícímu možnost prokázat, že se nejedná o rozpor s kupní smlouvou.

3.4. Neprodleně po převzetí zboží je kupující povinen zkontrolovat zboží, zejména je povinen zkontrolovat počet kusů zboží a jeho kompletnost. V případě zjištění nesouladu je povinen jej oznámit prodávajícímu bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 pracovního dne od převzetí zboží. Zjištěné závady je kupující povinen vhodným způsobem zdokumentovat a tuto dokumentaci zaslat prodávajícímu spolu s oznámením závady.

4. Platební podmínky

4.1. Kupující má možnost zaplatit kupní cenu za zboží prodávajícímu mimo dalších způsobů uvedených ve webovém rozhraní nebo individuálně dohodnutých i některým z níže uvedených způsobů:

  • v hotovosti při zaslání zboží na dobírku,
  • bezhotovostně před dodáním zboží převodem na náš bankovní účet (pokyny budou kupujícímu sděleny v potvrzení objednávky).

Prodávající je oprávněn neumožnit placení zboží po dodání zboží. Tento způsob platby je zpravidla vyhrazen pro stálé zákazníky. Není-li dohodnuto jinak, je faktura přiložena ke zboží společně s dodacím listem.

Při platbě v hotovosti je cena splatná při převzetí zboží. Při bezhotovostní platbě je cena splatná do deseti dnů od přijetí objednávky, není-li smluvními stranami ujednáno jinak. Závazek kupujícího uhradit cenu zboží je při bezhotovostní platbě splněn okamžikem připsání příslušné částky na účet prodávajícího.

4.2. Při nedodržení doby splatnosti dle těchto obchodních podmínek může být kupujícímu účtován úrok z prodlení ve výši 0,5 % z dlužné částky za každý den prodlení. Nárok prodávajícího na náhradu škody, která mu prodlením kupujícího vznikla, tím není dotčen.

4.3. V případě prodlení kupujícího s úhradou ceny zboží je prodávající rovněž oprávněn pozastavit další dohodnuté dodávky zboží, a to až do okamžiku úhrady všech splatných závazků kupujícího.

4.4. Platba zboží je možná v českých korunách (CZK).

5. Odstoupení od smlouvy

 5.1. Do doby převzetí zboží kupujícím je prodávající oprávněn kdykoliv od kupní smlouvy odstoupit. V takovém případě vrátí prodávající kupujícímu kupní cenu, která již byla kupujícím zaplacena, bezhotovostně na účet sdělený mu pro tento účel kupujícím nebo účet, ze kterého byly prostředky poukázány k úhradě kupní ceny (pokud kupující žádný do 5 dnů od odstoupení prodávajícímu nesdělí).

5.2. Prodávající je dále oprávněn odstoupit od smlouvy, je-li kupující v prodlení s úhradou kupní ceny zboží déle než 4 týdny.

5.3. Kupující je oprávněn odstoupit od smlouvy, je-li prodávající v prodlení s dodáním zboží déle než 4 týdny od sjednaného dne dodání.

5.4. Kupující není oprávněn odstoupit od smlouvy ohledně zboží, které bylo dodáno řádně, včas a bez vad.

5.5. Odstoupení od smlouvy musí být učiněno písemně a v případech smluv sjednaných elektronickou cestou též elektronicky. Odstoupení od smlouvy je účinné doručením oznámení o odstoupení druhé smluvní straně.

5.6. Byl-li společně se zbožím poskytnut dárek, pozbývá darovací smlouva odstoupením od smlouvy kteroukoliv ze smluvních stran účinnosti.

5.7.  Kupující nemá nárok na odstoupení od kupní smlouvy pokud se jedná o dodávku zboží upraveného na přání kupujícího (např. potisk), či na zboží objednané speciálně a výslovně na jeho přání a které nebylo v době objednávky skladem.

 

6. Práva z vadného plnění

6.1. Podmínky uplatnění práv z vadného plnění a záruční odpovědnosti se řídí Reklamačním řádem prodávajícího.

7. Ochrana obchodního tajemství a obchodní politiky prodávajícího

7.1. Při sjednávání smlouvy a jejím plnění mohou být kupujícímu sděleny informace, které jsou označeny jako důvěrné nebo jejichž důvěrnost vyplývá z jejich povahy. Kupující se zavazuje tyto informace zejména:

  • uchovávat jako důvěrné;
  • neposkytnout je bez souhlasu prodávajícího jiné osobě;
  • nevyužít je k jinému účelu, než k plnění smlouvy;
  • nevyužít jakýmkoliv jiným poškozujícím způsobem.

7.2. Dále se kupující zavazuje, že nebude bez souhlasu prodávajícího pořizovat kopie podkladů předaných mu prodávajícím.

8. Závěrečná ustanovení

8.1. Pokud vztah související s užitím webového rozhraní nebo právní vztah založený smlouvou obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, pak smluvní strany sjednávají, že vztah se řídí českým právem.

8.2. Je-li některé ustanovení obchodních podmínek neplatné nebo neúčinné nebo nepoužitelné, nebo se takovým stane, namísto neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností nebo nepoužitelností jednoho ustanovení není dotčena platnost ostatních ustanovení. Změny a doplňky smlouvy či obchodních podmínek vyžadují písemnou formu.

Tyto obchodní podmínky jsou platné a účinné od 25. 5. 2018.

 

Veškeré obalové a prezentační zboží zakoupené na www.krabickynasperky.cz neslouží k dlouhodobému uchovávání šperků a jiného zboží! Maximální doporučená délka uskladnění šperků nebo jiného zboží je 10 dnů. Pokud chcete uchovávat zboží déle než 10 dnů doporučujeme vyzkoušet zda šperk chemicky nereaguje (neoxiduje) s obalem ve kterém je uskladněn. 

Provozovatel ani vlastník těchto internetových stránek nenesou žádnou odpovědnost za případné škody na zboží, které uživatelům mohou vzniknout v souvislosti s jejich užíváním zde zakoupených obalových materiálů.

 

Potisk krabiček tašek a sáčků

  • Před potiskem doporučujeme kontrolu odstínu barvy a textury krabičky.
  • Barva se může mírně lišit i napříč velikostmi jedné série. 
  • V období vánoc může být doba potisku více než 14 dní.

 

Množstevní slevy - www.krabickynasperky.cz
 
5 000  - 10 000 Kč bez DPH - sleva 2%
10 000 - 20 000 Kč bez DPH - sleva 5%
20 000 - 30 000 Kč bez DPH - sleva 8%
       nad 30 000  Kč bez DPH - sleva 10%
Na již zlevněné zboží se nevztahují další slevy. (Slevy se nesčítají)
 
Množstevní slevu a internetovou slevu nelze uplatnit na:
*Výroba raznice Vašeho loga
*Úprava grafického loga pro výrobu raznice
*Potisk krabiček, tašek, sáčků, aranžérských doplňků a předkládacích plat
*Stříbrné šperky, ocelové šperky a ostatní šperky
*Stříbrné a ocelové komponenty a ostatní komponenty

Zboží, na které nelze uplatnit množstevní ani internetovou slevu, je označeno popisem v detailu produktu.

 
* Cena za dopravu uvedená v košíku, platí pouze při dodání na území České republiky.
* Cena dopravy mimo Českou republiku se odvíjí od hmotnosti zásilky a cílové destinace.

 

 

* Cena dopravy do Velké Británie:

objednávka v hodnotě do 385 € (bez DPH) - poštovné: 46,50 €

objednávka v hodnotě 385 - 575 € (bez DPH) - poštovné: 15,50 €

objednávka v hodnotě 575 - 765 € (bez DPH) - poštovné: 8 €

objednávka v hodnotě více než 765 € (bez DPH) - doprava je ZDARMA

 

Puncovní značky

 
 

Reklamační protokol ke stažení zde

Formulář pro odstoupení od kupní smlouvy ke stažení zde

 

 

Terms and Conditions
for selling products using on-line eshop placed on internet address www.krabickynasperky.cz
 
that is operated by
Jan Kos  BOX s.r.o.
individual doing business accoring rot he Trade Licensing Act is not registered in the Commercial Register
based in Pivovarská 84/1, Beroun Centrum, 266 01 Beroun
Identification number: 07509171
Tax identification number: CZ07509171
 
  1. Introductory provisions
    1. These Terms and Conditions for wholesale (hereinafter reffered to as „Terms and Conditions“) of operator Jan Kos BOX s.r.o., based in Pivovarská 84/1, Beroun Centrum, 266 01 Beroun, Identification number: 07509171, Tax identification number: CZ07509171 (hereinafter reffered to as the „seller“) regulate in accordance with provision § 1751 paragraph 1 law n. 89/2012, Civil Code (hereinafter reffered to as „Civil Code“) mutual rights and obligations of the contracting parties created in connection with or based on the purchase contract (hereinafter reffered to as „purchase contract“) concluded between the seller and buye or legal entity as the buyer (both collectively referred to as the “contracting parties”) through the seller's online store. The online store is operated by the seller on the website located on the internet address www.jk-box.eu (hereinafter referred to as the “Website”) through the website interface (hereinafter referred to as the “Web Interface of the Store”).
    2. The provisions of the Terms and Conditions are an indivisible part of the contract. The provisions differing from the Terms and Conditions may be agreed in the contract. The differing provisions in the contract shall take precedence over the establishment of the Terms and Conditions. The seller may change or fill in the wording of the Terms and Conditions. The rights and obligations of the contracting parties shall always follow the wording of the Terms and Conditions under which they originated. The rights and obligations of the contracting parties must further follow the Complaints Procedure Rules and the conditions and instructions given on the web interface, especially when concluding the contract. In matters that are not regulated here, the relations of the Contracting Parties are governed by law, in particular the Civil Code.
    3. The contract and the Terms and Conditions are written in English. The contract may be concluded in different language, only if the parties expressly agree on another language.
    4. These Terms and Conditions apply to business buyers or legal entities. These business terms and conditions, do not apply to contracts concluded with the consumer, in that case apply the Terms and Conditions for Retail. In matters that are not regulated by these Terms and Conditions for Wholesale, the relations shall follow the terms set in the Terms and Conditions for Retail, except for consumer protection provisions.
    5. By sending an order, the buyer confirms that he/she has become acquainted with these Terms and Conditions and the Terms and Conditions for Retail.
  2. The order and concluding of the contract
    1. On the web interface there is a list of products listed with description of main parameters of the specific product. Presentation of the products that is shown on the web interface is just for informative character and it is not a proposal for contract concluding in meaning of the provision §1732 (2) of the Civil Code. In order to conclude a contract, it is necessary that the buyer sends the order and that the order is accepted by the seller.
    2. The buyer makes an order through the web interface (by filling in the form), or by phone, e-mail, fax or other method, which according to the current information on the web interface is allowed by the seller. The order must always contain the exact name of the ordered products (or numerical identification of the products), the number of items, the chosen payment and shipping method and the buyer's contact details (name and surname or company name, identification number, delivery address, phone number, e-mail address) ). The Buyer is also obliged to prove that he/she is a businessman by sending a copy of a trade license or other license or extract from the Commercial Register to the contact e-mail of the seller.
    3. The seller is not obliged to confirm the received order. An unconfirmed order is not binding on the seller. The seller is entitled to verify the order in case of doubt about the authenticity and seriousness of the order. The seller can refuse an unverified order.
    4. The Contract is concluded at the moment when the buyer received the order acceptance from the seller. If the acceptance does not happen, the contract is concluded at the moment when the buyer pays the entire purchase price.
    5. If the buyer cancels the order, the seller is entitled to a cancellation fee of 50% of the price of the products.
  3. Terms of delivery
    1. The seller is obliged to deliver the products to the buyer in an agreed method, properly packed and equipped with the necessary documents. The necessary documents are, in particular, instructions for use, certificates and other documents necessary for the takeover and use of the products. Unless agreed otherwise, the documents are provided in the Czech language.
    2. By agreement of the contracting parties, the seller can arrange for the transport of goods and insurance of the goods for the duration of the transport. The buyer is obliged to pay the price of transport and insurance according to the valid tariff of the carrier. The delivery of products to the buyer is considered to be the handover of the products to the first carrier. By delivering the products does the risk of damage of the products pass to the buyer.
    3. Before the takeover of the products is the buyer obliged to check the integrity of the packaging of the products and notify the carrier immediately of any defects. A report will be made on the defects. Unless a defect report is written down, the buyer loses the claims coming from the damaged packaging of the products.
      After the takeover of the products from the carrier, the buyer is obliged to immediately check the condition of the shipment with the carrier (number of packages, integrity of the tape, damage of the box) according to the enclosed shipping note. The buyer is entitled to refuse to accept a shipment that is not in accordance with the purchase contract because the shipment is incomplete or damaged. If the Buyer accepts the damaged shipment from the carrier, it is necessary to describe the damage in the carrier's handover protocol.
      Incomplete or damaged shipment must be immediately reported by e-mail to objednavky@krabickynasperky.cz, write a claim report with the carrier and send it without unnecessary delay delay by fax, e-mail or mail to the seller. Additional complaint of incompleteness or external damage of the shipment gives the seller the opportunity to prove that there is no contradiction with the purchase contract.
    4. The buyer is obliged to check the products immediately after receiving the products, in particular they are obliged to check the amount of products and their completeness. They are obliged to notify the seller in case of differences without unnecessary delay, but no later than within 1 working day from the takeover of the products. The buyer is obliged to document the detected defects in an appropriate method and send this documentation to the seller altogether with the notification of the defect.
  4. Terms of payment
    1. The buyer can pay the purchase price for the products to the seller among other by methods listed in the web interface or if individually agreed in any of the following ways:
      cash on delivery,
      • transfer to our bank account before delivery of products (instructions will be send to the buyer in the order confirmation).
      The seller is entitled not to allow payment of
      products after the delivery. This payment method is usually reserved for regular customers. Unless agreed otherwise, the invoice is attached to the products altogether with the delivery note.
      When paying in cash, the price is payable upon
      takeover of the products. In the case of bank account transfer payment, the price is payable within ten days of the takeover of order, unless agreed otherwise. In the case of cashless payment is the buyer's obligation to pay the price of the products fulfilled at the moment of crediting the relevant amount to the seller's account.
    2. If the pay date is not redeemed to in accordance with these terms and conditions, the buyer may be charged interest on arrears of 0.5% of the amount due for each day of delay. The seller's claim for damages caused by the buyer’s delay shall not be affected.
    3. In the case that the buyer is in delay with the payment of the price of the products, the seller is also entitled to suspend further agreed deliveries of the products until the payment of all payables of the buyer.
    4. Payment of goods is possible in Euros () or in Czech crowns (CZK).
  5. Withdrawal from the contract
    1. Until the buyer takes over the products, the seller is entitled to withdraw from the contract at any time. In such a case, the seller shall return purchase price already paid to the buyer to the account send to them for this purpose by the buyer or to the account from which the purchase price was paid (if the buyer does not send any to the seller within 5 days from withdrawal).
    2. The seller is also entitled to withdraw from the contract if the buyer is in delay with the purchase price of the products for more than 4 weeks.
    3. The buyer is entitled to withdraw from the contract if the seller is in delay with the delivery of products for more than 4 weeks from the agreed delivery date.
    4. The buyer is not entitled to withdraw from the contract regarding products that were delivered properly, on time and without defects.
    5. Withdrawal from the contract must be in a written form and, in the case of contracts negotiated electronically, also in electronical form. The withdrawal is effective upon delivery of the withdrawal notice to the other party.
    6. If a gift has been provided altogether with the products, the gift contract shall cease to be effective by withdrawal from the contract by either party.
    7. The buyer is not entitled to withdraw from the contract if it concerns the delivery of products modified at the buyer's request (for example: printing), or for products ordered specifically and explicitly at his request and which was not in stock at the time of order.
  6. Rights of defective performance
    1. The conditions for exercising rights from defective performance and warranty liability are governed by the Seller's Complaints Procedure.
  7. Protection of seller's trade secret and trade policy
    1. When negotiating the contract and its performing, the buyer may be given information that is marked as confidential or whose confidentiality results from its nature. The buyer shall the following information especially:
      keep confidential;
      not to provide them to another person without the consent of the seller;
      not to use them for any purpose other than the performance of the contract;
      not use them in any other harmful way.
    2. Furthermore, the buyer agrees to not make copies of the documents submitted to them by the seller without the seller's consent.
  8. Final Provisions
    1. If the relationship related to the use of the web interface or the legal relationship established by the contract contains an international (foreign) element, then the parties agree that the relationship is governed by Czech law.
    2. If any provision of the Terms and Conditions is invalid or ineffective or inapplicable, or becomes the case, the provision whose meaning is as close as possible to the invalid provision shall replace the invalid provision. The invalidity or ineffectiveness or inapplicability of one provision shall not affect the validity of the other provisions. Changes and contract supplements to the contract or business conditions require written form. 
These Terms and Conditions are valid and effective as of 25. 5. 2018.
 
All packaging and presentation products purchased at www.jk-box.eu does not serve for long-term storage of jewelry and other goods! The maximum recommended storage time for jewelry or other products is 10 days. If you want to store products for more than 10 days, we recommend you to test whether the jewelry does not react chemically (oxidize) with the packaging in which it is stored.
Neither the operator nor the owner of this website bears any responsibility for any damage to the products that may arise to users in connection with their use of the packaging materials purchased here.
 
Quantity discounts – www.krabickynasperky.cz
 
5000 – 10000 Kč without VAT - 2% discount
10000 – 20000 Kč without VAT - 5% discount
20000 – 30000 Kč without VAT - 8% discount
over 30000 Kč  without VAT - 10% discount
Discounts do not apply to already discounted products. (Discounts do not add up)
 
Quantity discounts and internet discounts cannot be applied to:
*Manufacturing of a die for your logo
*Modification of the graphic logo for the production of a die
*Printing on boxes, bags, pouches, decorative accessories, and presentation plates
*Silver jewelry, steel jewelry, and other types of jewelry
Silver and steel components and other components Products that are not eligible for quantity or internet discounts are marked with a description in the product detail.
 
* Delivery price visible in the shopping cart is valid only in case of delivery to Czech Republic.
* The delivery price outside of Czech Republic depends on the weight of the package and the final destination it is sent to.

* Before printing we adwise to check the shade of the colour and the texture. The colour can differ even upon the sizes of one series.

 

* Delivery prices for Great Britain:

order worth less than 385 € (without VAT) - delivery fee: 46,50 €

order worth 385 - 575 € (without VAT) - delivery fee: 15,50 €

order worth 575 - 765 € (without VAT) - delivery fee: 8 €

order worth more than 765 € (without VAT) - delivery is FREE

 

Hallmark marks

 

Download the complaint protocol here

Download the withdrawal form
here